Planeta Organica, Odżywczy balsam z Aleppo | Iceveda, Wzmacniające serum ziołowe do włosów

by - października 19, 2018

Cześć, dziś będzie recenzja dwóch kosmetyków do włosów. Tak grupowo, bo włosowe produkty zużywam hurtowo na swoje długaśne kłaki i na pewno na blogu będą się bardzo często przewijać. Opowiem wam też, jak się nie robi zakupów kosmetycznych, więc jeśli chcecie się pośmiać z mojego nieogarnięcia, to zapraszam ;)


PLANETA ORGANICA, ODŻYWCZY BALSAM Z ALEPPO

Opis: Właściwa pielęgnacja włosów może przynieść doskonałe rezultaty. Szukasz sposobu, by nadać swojej fryzurze blasku, mocy oraz zdrowego wyglądu? Sięgnij po Planeta Organica - Balsam Aleppo - odżywczy - do wszystkich rodzajów włosów. To kosmetyk przygotowany w oparciu o starą, syryjską recepturę. Tradycyjne składniki i nowoczesna wiedza o naturalnych komponentach wchodzących w jego skład, pozwoliły stworzyć kompozycję o cudownych właściwościach.

Zawiera on organiczną oliwę z czarnych oliwek, bogatą w witaminy A, B, C, D, E, F, K, minerały, aminokwasy, białka i antyseptyki. Dzięki temu dodatkowi balsam reguluje pracę gruczołów łojowych, dostarczając aktywnych substancji. Kolejnym cennym komponentem jest organiczny olej z liści laurowych, który poprawia krążenie w skórze głowy, przyspiesza regenerację komórek i zmiękcza oraz odżywia włosy. Dopełnieniem tej doskonałej kompozycji jest ekstrakt z sudańskiej róży, który wykazuje właściwości ochronne, dzięki czemu włosy nie są narażone na szkodliwe działanie czynników środowiskowych. Poza tym substancja ta pozwala utrzymać optymalny poziom nawilżenia włosów.

Cena: ok. 11-13 zł

Pojemność: 280 ml

Skład: Aqua with infusions of Organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Organic Laurus Nobilis Oil, Thymus Vulgaris (Thyme) Leaf Extract, Nigella Sativa Seed Extract, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil; Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrymonium Chloride, Quaternium-87, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Bromide, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid, Citric Acid, Parfum.

Ta konkretna butelka odżywki Aleppo od Planety Organiki, to moje 5 albo 6 opakowanie. Lubię rosyjskie produkty do włosów, bo nie kosztują milionów monet, mają fajne składy i najzwyczajniej w świecie mi służą. Ten konkretny balsam sprawia, że moje cienkie i plączące się włosy są dociążone, nawilżone, wygładzone i dobrze się czeszą jak już podeschną. Służy mi niezawodnie od kilku lat, nie nudzi się mi ani moim kłakom, więc ląduje w koszyku przy prawie każdych zakupach na Lawendowej Szafie. Ma śmieszny zielony kolor i przyjemny, lekko perfumowany zapach, który nie utrzymuje się na włosach. Jeśli miałabym na coś ponarzekać, to na to, że pompka nie radzi sobie zupełnie z resztką produktu, więc trzeba za nią dłubać. Mina mojego chłopaka, kiedy pierwszy raz poprosiłam go z łazienki, żeby przyniósł mi ten duży nóż z kuchni - bezcenna. A tak serio, to nie rozcinajcie tak jak ja butelek nożem, szczególnie pod prysznicem xD

 
ICEVEDA, WZMACNIAJĄCE SERUM ZIOŁOWE DO WŁOSÓW

Opis: ICEVEDA to unikalna gama kosmetyków, w której wykorzystano klasyczne metody ajurwedyjskie i siłę północnych ziół.
Połączono ekstrakty i oleje roślin z różnych części świata, tak aby ich wzajemne synergiczne działanie zwiększyło skuteczność zabiegów pielęgnacyjnych. Wzmacniające serum do włosów osłabionych i uszkodzonych wzbogacone w ekstrakty brzozy północnej i lotosu, olej ylang ylang i olej miodli indyjskiej. Wzmacnia skórę głowy i włosy. Ożywia matowe, zmęczone, łamliwe włosy. Chroni przed rozdwajaniem się końcówek.

Składniki aktywne:
Organiczny sok z brzozy północnej nawilża włosy, wygładza, ułatwia układanie.
Organiczny olej ylang ylang nawilża skórę głowy, przyspiesza porost włosów, zapobiegając ich przesuszeniu i wypadaniu.
Olejek z miodli indyjskiej (drzewo Neem) roślina uznawana przez Ajurwedę za jedną z najsilniejszych roślin o właściwościach odmładzających. Posiada właściwości przeciwzapalne, antybakteryjne i przeciwgrzybicze.
Organiczny ekstrakt lotosu nawilża, oczyszcza, odświeża.

Sposób użycia: Wstrząsamy przed użyciem, następnie z odległości 20-30 cm nanosimy na podsuszone lub suche włosy oraz skórę głowy, przeczesujemy, nie zmywamy. Stosujemy tak aby serum nie dostało się do oczu.

Cena: ok. 10-12 zł

Pojemność: 125 ml

Skład: Aqua, PEG-12 Dimethicone, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Betula Alba Juice*, Cananga Odorata Flower Oil*, Melia Azadirachta Seed Oil, Nelumbo Nucifera Flower Extract*, Silk Amino Acids, Silicone Quaternium-18, Trideceth-6, Trideceth-12, Polyquaternium-44, Propylene Glycol, Cetrimonium Bromide, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Parfum, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, CI 19140, CI 42090, CI 14720.

A teraz czas na historyjkę. Stoję w mega długaśnej kolejce w aptece. Patrzę na półki z nudów, a tam sobie stoi ten zielony gagatek. I też się na mnie patrzy. Ja się patrzę i on się patrzy. I tak się mierzymy wzrokiem. Skanuję swoją pamięć podręczną i wychodzi mi, że firma rosyjska, nic z niej nie miałam, ale coś kiedyś przeglądałam i składowo było ok. Nawet widziałam, że ktoś coś od nich polecał. Patrzymy na siebie dalej, aż nadchodzi moja kolej. Kupuję co trzeba, ale dalej czuję jego wzrok na swoich plecach. Przegrałam, mówię do farmaceutki, że jeszcze chwila i wracam się do półki, niosę do lady i mówię "Biorę!". Wracam do domu, patrzę na skład, widzę wodę a później klops. Jak to dwa PEG-i??? Sprawdzam skład dalej i widzę więcej pegów... Eeeech... Jak jeszcze silikony to nawet lubię na długości włosów, bo i tak włos jest martwy, a przynajmniej uczeszę się dzięki nim bez wyrywania połowy, to pegów nie chcę oglądać w swoich kosmetykach. Myślę sobie no trudno, kupiłaś, to teraz będziesz miała nauczkę, na szczęście duże nie jest, to szybko zużyjesz. Stosowałam je tylko na długość włosów, pomysł producenta aplikowania tej kolekcji silikonów na skalp pozostawię bez komentarza. Problem jest tylko taki, że jak skład kijowy, tak i działanie takie sobie. Jakoś niespecjalnie to serum pomagało włosy rozczesywać, a na dodatek jakieś takie dziwnie sztywne po nim w dotyku były. Więc uczcie się na moich błędach, sprawdzajcie składy zanim coś kupicie, nawet jeśli marka kojarzy wam się pozytywnie, a tego gagatka polecam omijać szerokim łukiem, nawet jeśli będzie was gromił wzrokiem ze sklepowych półek. Na koniec dodam, że teraz mam taki spray z Eo Laboratorie i od razu zauważyłam pozytywną różnicę.

You May Also Like

2 komentarze

  1. Na szczescie to nie odzywka jest wtopą 😄 ciesze sie, bo corce kupil am.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie jest wtopą, mam nadzieję, że sprawdzi się twojej córze tak dobrze jak mi!

      Usuń